Skip to content

Σχέδιο Χορηγιών για την Ενίσχυση της Ανθεκτικότητας και την Προσαρμογή των Κοινοτήτων στην Κλιματική Αλλαγή

Το Ενεργειακό Γραφείο Κύπρου ανακοινώνει το «Σχέδιο Χορηγιών για την Ενίσχυση της Ανθεκτικότητας και την Προσαρμογή των Κοινοτήτων στην Κλιματική Αλλαγή».

Πρόκειται για το πρώτο Σχέδιο Χορηγιών που αφορά τη χρηματοδότηση επενδύσεων προσαρμογής στην Κλιματική Αλλαγή σε τοπικό επίπεδο, αποτέλεσμα πρωτοβουλίας του Ενεργειακού Γραφείου Κύπρου σε συνεργασία με την Ένωση Κοινοτήτων Κύπρου.

Το Σχέδιο αναπτύχθηκε στο ευρύτερο πλαίσιο των εθνικών και κοινοτικών πολιτικών για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, αποσκοπώντας παράλληλα την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των τοπικών κοινοτήτων στις κλιματικές αλλαγές και την αύξηση του επιπέδου ευημερίας των πολιτών.

Βασικός σκοπός του Σχεδίου είναι η προώθηση επενδύσεων από τα Κοινοτικά Συμβούλια για τον μετριασμό και την άμβλυνση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής -κυρίως των υψηλών θερμοκρασιών και των πλημμυρικών φαινομένων-, καθώς και επενδύσεων βιώσιμης κινητικότητας.

Το Σχέδιο καλύπτει τις ακόλουθες κατηγορίες επενδύσεων:

  • Δαπάνες συμβουλευτικών υπηρεσιών για συμμετοχή στο Σχέδιο Χορηγιών και επιτυχή υλοποίηση των παρεμβάσεων
  • Επενδύσεις που ενισχύουν την προσαρμογή και ανθεκτικότητα των Κοινοτήτων στην κλιματική αλλαγή
  • Επενδύσεις σε υποδομές βιώσιμης κινητικότητας

Δικαιούχοι: τα Κοινοτικά Συμβούλια, οι Συμπράξεις Κοινοτικών Συμβουλίων και τα Συμπλέγματα Υπηρεσιών Κοινοτήτων της Κύπρου.

Συνολικός προϋπολογισμός: €2.900.000

Το Σχέδιο Χορηγιών περιλαμβάνεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΣΑΑ) και χρηματοδοτείται από τον Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΜΑΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Next Generation EU).

Επιχορήγηση: 100% του κόστους επί των επιλέξιμων δαπανών, με μέγιστο ποσό επιχορήγησης ανά αίτηση τα €150.000, και ελάχιστο τα €10.000.

Προθεσμία: 30/6/2024 ή μέχρι εξάντλησης του διαθέσιμου προϋπολογισμού

Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *