Skip to content

Ευρωπαϊκές Ειδήσεις 10/10

Η Επιτροπή προτείνει αλιευτικές δυνατότητες για το 2024 στη Μεσόγειο και στον Εύξεινο Πόντο

Η Επιτροπή ενέκρινε σήμερα την πρότασή της σχετικά με τις αλιευτικές δυνατότητες για το 2024 στη Μεσόγειο και στον Εύξεινο Πόντο. Η εν λόγω πρόταση προωθεί τη βιώσιμη διαχείριση των ιχθυαποθεμάτων στη Μεσόγειο και στον Εύξεινο Πόντο και υλοποιεί τις πολιτικές δεσμεύσεις που αναλήφθηκαν στη διακήρυξη MedFish4Eever και στη Δήλωση της Σόφιας.

Η Επιτροπή, βάσει των τελευταίων επιστημονικών συστάσεων, προτείνει να χρησιμοποιηθούν τα ίδια εργαλεία με εκείνα που παρουσιάστηκαν στις αλιευτικές δυνατότητες του 2022 και του 2023. Τα εργαλεία αυτά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την αλιευτική προσπάθεια για τις μηχανότρατες και τα παραγαδιάρικα, καθώς και όρια αλιευμάτων για τις γαρίδες βαθέων υδάτων. Τα μέτρα αυτά θεσπίστηκαν με το πολυετές σχέδιο για τις αλιευτικές δραστηριότητες εκμετάλλευσης βενθοπελαγικών αποθεμάτων στη δυτική Μεσόγειο Θάλασσα, με στόχο την επίτευξη της μέγιστης βιώσιμης απόδοσης έως την 1η Ιανουαρίου 2025, δηλαδή της μέγιστης ποσότητας ψαριών τα οποία οι αλιείς μπορούν να αλιεύουν από τη θάλασσα χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η αναγέννηση και η μελλοντική παραγωγικότητα του αποθέματος.

Οι περισσότερες αλιευτικές δυνατότητες θα προταθούν σε μεταγενέστερο στάδιο, μετά τα συμπεράσματα της ετήσιας συνόδου της Γενικής Επιτροπής Αλιείας για τη Μεσόγειο (6-10 Νοεμβρίου 2023) και τις επιστημονικές συστάσεις για τα βενθοπελαγικά αποθέματα στο πλαίσιο του πολυετούς σχεδίου για τη Δυτική Μεσόγειο, οι οποίες αναμένεται να υποβληθούν στα τέλη Οκτωβρίου. 

Το Συμβούλιο θα συζητήσει την πρόταση της Επιτροπής στις 11 και 12 Δεκεμβρίου και θα καθορίσει την κατανομή των αλιευτικών δυνατοτήτων. Ο κανονισμός θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2024. 

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη σημερινή πρόταση περιλαμβάνονται στο σχετικό δελτίο Τύπου.

(Για περισσότερες πληροφορίες: Adalbert Jahnz — Τηλ.: + 32 2 295 31 56· Daniela Stoycheva — Τηλ.: + 32 2 295 36 64)

Έκθεση του δικτύου Eurydice για το πώς προωθείται η πολυμορφία και η συμπερίληψη στα ευρωπαϊκά σχολεία

Σήμερα, το δίκτυο Eurydice της Επιτροπής δημοσίευσε την έκθεση με τίτλο «Προώθηση της πολυμορφίας και της συμπερίληψης στα σχολεία της Ευρώπης», η οποία περιλαμβάνει μια επισκόπηση των πλέον πρόσφατων πολιτικών και μέτρων που εφαρμόζουν οι εθνικές εκπαιδευτικές αρχές για την καταπολέμηση των διακρίσεων και των ανισοτήτων στη σχολική εκπαίδευση. Στην έκθεση εξετάζεται η κατάσταση των μαθητών και των μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή που τυχόν έχουν αναπηρία ή μεταναστευτικό υπόβαθρο ή αποτελούν εθνοτική μειονότητα, ενώ εξετάζονται και τα μέτρα για τη στήριξη της ισότητας των φύλων καθώς και των σπουδαστών από την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ ή από θρησκευτικές μειονότητες.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι μαθητές και οι μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή με αναπηρία αποτελούν την κύρια ομάδα-στόχο των μέτρων που λαμβάνονται σε όλους τους τομείς που αναλύθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των μέτρων για την προώθηση της πρόσβασης και της συμμετοχής, των πολιτικών μάθησης και κοινωνικοσυναισθηματικής στήριξης, καθώς και της κατάρτισης των εκπαιδευτικών.

Η Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας κ. Ιλιάνα Ιβάνοβα δήλωσε σχετικά: «Η πολυμορφία και η συμπερίληψη στα σχολεία είναι καίριας σημασίας για την προώθηση της κατανόησης, της ενσυναίσθησης και της ενότητας στην Ευρώπη. Προωθώντας την πολυμορφία, δημιουργούμε περιβάλλοντα όπου όλοι χαίρουν εκτίμησης, ανεξάρτητα από πού προέρχονται. Η συμπερίληψη δεν είναι απλώς μια πολιτική. Είναι μια δέσμευση να διασφαλιστεί ότι κάθε μαθητής και κάθε μαθήτρια μπορεί να εξελιχθεί, να μάθει και να συμβάλει σημαντικά στην κοινωνία.»

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έκθεσης, αν και τα εκπαιδευτικά συστήματα προωθούν ήδη ορισμένα στοχευμένα μέτρα, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι ειδικές ανάγκες κάθε εκπαιδευόμενου. Η έλλειψη επαρκούς προετοιμασίας των εκπαιδευτικών όσον αφορά τη διαχείριση συμπεριληπτικών τάξεων, καθώς και η ανεπαρκής χρηματοδότηση όσον αφορά την απασχόληση εξειδικευμένου προσωπικού και διεπιστημονικών ομάδων στα κανονικά σχολεία, αποτελούν επίσης επίμονα προβλήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Οι πολιτικές της ΕΕ αποδίδουν μεγάλη σημασία στην αξιοποίηση της πολυμορφίας και της συμπερίληψης όλων των εκπαιδευομένων στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Η βελτίωση της ποιότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης στην εκπαίδευση αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης.

Η Επιτροπή παρέχει στήριξη στα κράτη μέλη και σε ενδιαφερόμενα μέρη για πιθανές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που βασίζονται στις αξίες της ΕΕ και προσφέρει μαθήματα και διαδικτυακά σεμινάρια στην Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Σχολικής Εκπαίδευσης, για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να βελτιώσουν την ανεκτικότητα και τη συμπερίληψη στις αίθουσες διδασκαλίας. Η Ευρωπαϊκή Εργαλειοθήκη για τα Σχολεία, η οποία είναι επίσης διαθέσιμη στο διαδίκτυο, προτείνει συγκεκριμένες ιδέες για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και την ευημερία στο σχολείο.

Το δίκτυο Eurydice εξετάζει και συγκρίνει τα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη. Η σημερινή έκθεση περιλαμβάνει μια συγκριτική επισκόπηση των πολιτικών και των μέτρων σε 39 χώρες. Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.

(Για περισσότερες πληροφορίες: Johanna Bernsel — Τηλ.: + 32 2 298 66 99· Flore Boutier — Τηλ.: + 32 2 296 60 43)

Η ΕΕ εγκρίνει ανθρωπιστική βοήθεια ύψους 3,5 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του σεισμού στο Αφγανιστάν

Συνεπεία του θανατηφόρου σεισμού στο Δυτικό Αφγανιστάν το Σαββατοκύριακο, η ΕΕ θα προσφέρει μια πρώτη επείγουσα ανθρωπιστική βοήθεια ύψους 3,5 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση των πλέον επειγουσών αναγκών του πληγέντος πληθυσμού. Από το ποσό αυτό, 2,5 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε εταίρους στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας που ήδη επιχειρούν επιτόπου προσφέροντας αρωγή.

Επιπλέον, η ΕΕ προσφέρει βοήθεια σε είδος, αξίας 1 εκατ. ευρώ, από τα δικά της αποθέματα ανθρωπιστικής βοήθειας στο Ντουμπάι, μέσω της ικανότητας ευρωπαϊκής ανθρωπιστικής δράσης. Είδη στέγασης, χειμερινές σκηνές, είδη προσωπικής υγιεινής και άλλες προμήθειες είναι στη διάθεση των εταίρων μας στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας, ανάλογα με τις επιτόπιες ανάγκες τους, και είναι έτοιμα να παραδοθούν μέσω μιας νέας πτήσης της ανθρωπιστικής αερογέφυρας της ΕΕ. Μέχρι στιγμής, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 31 πτήσεις στο πλαίσιο αυτής της αερογέφυρας, εκ των οποίων η τελευταία έφτασε στο Αφγανιστάν στις 7 Οκτωβρίου.

Η νέα αυτή βοήθεια προστίθεται στα 89 εκατ. ευρώ ανθρωπιστικής βοήθειας που έχουν ήδη διατεθεί το 2023 σε ανθρωπιστικές οργανώσεις της χώρας. Η ανθρωπιστική βοήθεια της ΕΕ στο Αφγανιστάν διοχετεύεται μόνο μέσω των επιτόπου εταίρων μας στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας.

(Για περισσότερες πληροφορίες: Balazs Ujvari — Τηλ.: + 32 2 295 45 78· Daniel Puglisi — Τηλ.: + 32 2 296 91 40)

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει την επείγουσα επανεξέταση της χρηματοδοτικής της βοήθειας προς την Παλαιστίνη

Η Επιτροπή καταδικάζει απερίφραστα τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς κατά του Ισραήλ το Σαββατοκύριακο. Μετά από αυτά τα γεγονότα, η Επιτροπή ανακοινώνει σήμερα ότι ξεκινά τη διενέργεια επείγουσας επανεξέτασης της βοήθειας της ΕΕ προς την Παλαιστίνη.

Πέρα από τις υφιστάμενες διασφαλίσεις, στόχος της εν λόγω επανεξέτασης είναι να διασφαλιστεί ότι καμία χρηματοδότηση της ΕΕ δεν δίνει εμμέσως τη δυνατότητα σε οποιαδήποτε τρομοκρατική οργάνωση να πραγματοποιεί επιθέσεις κατά του Ισραήλ.

Η Επιτροπή θα επανεξετάσει επίσης εάν πρέπει να προσαρμοστούν τα προγράμματα στήριξης του παλαιστινιακού πληθυσμού και της Παλαιστινιακής Αρχής υπό το πρίσμα των μεταβαλλόμενων συνθηκών στο πεδίο.

Η Επιτροπή θα διενεργήσει την εν λόγω επανεξέταση το συντομότερο δυνατόν και θα συντονίσει με τα κράτη μέλη και τους εταίρους τυχόν περαιτέρω αναγκαίες ενέργειες.

Εν τω μεταξύ, δεν θα υπάρξει αναστολή πληρωμών, δεδομένου ότι δεν προβλέπονταν πληρωμές.

Η εν λόγω επανεξέταση δεν αφορά την ανθρωπιστική βοήθεια που παρέχεται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Προστασίας και των Επιχειρήσεων Ανθρωπιστικής Βοήθειας (ECHO). 

Το σχετικό δελτίο Τύπου είναι διαθέσιμο εδώ.

Αντιμονοπωλιακή νομοθεσία: η Επιτροπή αποφασίζει να μην παρατείνει την απαλλαγή κατά κατηγορία για κοινοπραξίες ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να μην παρατείνει το νομικό πλαίσιο της ΕΕ που απαλλάσσει τις κοινοπραξίες ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών από τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της ΕΕ (κανονισμός απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες). Η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο κανονισμός απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες δεν προωθεί πλέον τον ανταγωνισμό στον ναυτιλιακό τομέα και, ως εκ τούτου, θα τον αφήσει να λήξει στις 25 Απριλίου 2024.

Η σημερινή απόφαση αποτελεί συνέχεια της διαδικασίας επανεξέτασης που δρομολογήθηκε τον Αύγουστο του 2022, με στόχο τη συγκέντρωση στοιχείων σχετικά με τη λειτουργία του κανονισμού απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες από το 2020, ενόψει της λήξης της ισχύος του στις 25 Απριλίου 2024. Ο κανονισμός απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες επιτρέπει στις ναυτιλιακές εταιρείες, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, να συνάπτουν συμφωνίες συνεργασίας για την παροχή κοινών υπηρεσιών μεταφοράς φορτίου, γνωστές και ως «κοινοπραξίες».

Τα πορίσματα της αξιολόγησης

Τον Αύγουστο του 2022, η Επιτροπή δημοσίευσε πρόσκληση υποβολής στοιχείων με την οποία κάλεσε τα ενδιαφερόμενα μέρη να υποβάλουν παρατηρήσεις σχετικά με τις επιδόσεις του κανονισμού απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες. Την ίδια ημέρα, απέστειλε επίσης στοχευμένα ερωτηματολόγια στα πλέον ενδιαφερόμενα μέρη στην εφοδιαστική αλυσίδα ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών θαλάσσιων μεταφορών (δηλ. μεταφορείς, φορτωτές και πράκτορες μεταφορών, λιμένες και φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών) σχετικά με τον αντίκτυπο που έχουν στις δραστηριότητές τους οι κοινοπραξίες μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών, καθώς και ο κανονισμός απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες.

Πριν από την αξιολόγησή της, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της όσον αφορά την τομεακή παρακολούθηση, η Επιτροπή είχε τακτικές επαφές με συμμετέχοντες στην αγορά, καθώς και με τις αρχές ανταγωνισμού και τις ρυθμιστικές αρχές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και άλλες δικαιοδοσίες, σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ναυτιλιακός τομέας. Επίσης: i) απέστειλε ερωτηματολόγια σε μεταφορείς σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού στις δραστηριότητές τους και στην εφοδιαστική αλυσίδα θαλάσσιων μεταφορών· και ii) ανέθεσε την εκπόνηση ανεξάρτητης διερευνητικής μελέτης.

Σήμερα, η Επιτροπή δημοσίευσε έγγραφο εργασίας των υπηρεσιών της, στο οποίο συνοψίζονται τα πορίσματα της αξιολόγησής της. Συνολικά, τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τα ενδιαφερόμενα μέρη καταδεικνύουν τη χαμηλή ή περιορισμένη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του κανονισμού απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες για ολόκληρη την περίοδο 2020-2023.

Δεδομένου του μικρού αριθμού και του προφίλ των κοινοπραξιών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του κανονισμού απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες, ο κανονισμός συνεπάγεται περιορισμένη εξοικονόμηση κόστους συμμόρφωσης για τους μεταφορείς και διαδραματίζει δευτερεύοντα ρόλο στην απόφαση των μεταφορέων να συνεργαστούν. Επιπλέον, κατά την περίοδο αξιολόγησης, ο κανονισμός απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες δεν παρείχε πλέον τη δυνατότητα στους μικρότερους μεταφορείς να συνεργάζονται μεταξύ τους και να προσφέρουν εναλλακτικές υπηρεσίες σε ανταγωνισμό με μεγαλύτερους μεταφορείς.

Με βάση τις παρατηρήσεις που έλαβε, η Επιτροπή αποφάσισε να μην παρατείνει τον κανονισμό απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες και να τον αφήσει να λήξει στις 25 Απριλίου 2024. Η λήξη ισχύος του κανονισμού απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες δεν σημαίνει ότι η συνεργασία μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών καθίσταται παράνομη βάσει των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ. Αντ’ αυτού, οι μεταφορείς που δραστηριοποιούνται προς ή από την ΕΕ θα αξιολογούν τη συμβατότητα των συμφωνιών συνεργασίας τους με τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της ΕΕ με βάση την εκτενή καθοδήγηση που παρέχεται στον κανονισμό απαλλαγής κατά κατηγορία για τις οριζόντιες συμφωνίες και στον κανονισμό απαλλαγής κατά κατηγορία για τις συμφωνίες εξειδίκευσης.

Ιστορικό

Οι υπηρεσίες τακτικών γραμμών θαλάσσιων μεταφορών περιλαμβάνουν την παροχή τακτικών, προγραμματισμένων θαλάσσιων μεταφορών μη χύδην φορτίων (η συντριπτική πλειονότητα με εμπορευματοκιβώτια) σε συγκεκριμένη διαδρομή. Χρειάζονται σημαντικά επίπεδα επενδύσεων και, ως εκ τούτου, παρέχονται σε τακτική βάση από διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες που συνεργάζονται στο πλαίσιο κοινοπραξιών. Οι κοινοπραξίες μπορούν να οδηγήσουν σε οικονομίες κλίμακας και στην καλύτερη χρήση του χώρου στα πλοία. Εύλογο μερίδιο του οφέλους που προκύπτει από την εν λόγω βελτίωση της αποτελεσματικότητας μπορεί να μετακυλιστεί στους χρήστες των υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών όσον αφορά την καλύτερη κάλυψη των λιμένων και τη βελτίωση των υπηρεσιών.

Το άρθρο 101 παράγραφος 1 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) απαγορεύει συμφωνίες μεταξύ επιχειρήσεων που περιορίζουν τον ανταγωνισμό. Ωστόσο, δυνάμει του άρθρου 101 παράγραφος 3 της ΣΛΕΕ, οι εν λόγω συμφωνίες είναι δυνατό να κηρύσσονται συμβατές με την εσωτερική αγορά, εφόσον συμβάλλουν στη βελτίωση της παραγωγής ή της διανομής των προϊόντων ή στην προώθηση της τεχνικής ή οικονομικής προόδου, εξασφαλίζοντας συγχρόνως στους καταναλωτές εύλογο μερίδιο του οφέλους που προκύπτει, δίχως να εξαλείφεται ο ανταγωνισμός.

Ο κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 246/2009 του Συμβουλίου προβλέπει ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 101 παράγραφος 3 της ΣΛΕΕ, η Επιτροπή μπορεί να απαλλάσσει τις κοινοπραξίες από την εφαρμογή του άρθρου 101 παράγραφος 1 της ΣΛΕΕ για χρονική περίοδο που περιορίζεται σε πέντε έτη, με δυνατότητα παράτασης. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή εξέδωσε το 2009 τον κανονισμό απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες [κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 906/2009 της Επιτροπής], ο οποίος καθορίζει τους ειδικούς όρους για την εν λόγω απαλλαγή. Οι όροι αυτοί αποσκοπούν, ιδίως, στο να εξασφαλιστεί για τους καταναλωτές εύλογο μερίδιο από τα τυχόν οφέλη.

Η Επιτροπή παρέτεινε την ισχύ του κανονισμού απαλλαγής κατά κατηγορία για τις κοινοπραξίες το 2014 και το 2020. Η παράταση που αποφασίστηκε το 2020 αιτιολογήθηκε ουσιαστικά από την απουσία επιδείνωσης των παραμέτρων του ανταγωνισμού (κυρίως ναύλοι εμπορευματικών μεταφορών, διαθεσιμότητα και αξιοπιστία των υπηρεσιών) κατά την περίοδο 2014-2019. Ωστόσο, η παράταση αυτή περιορίστηκε σε τέσσερα έτη προκειμένου να ληφθούν καλύτερα υπόψη πιθανές αλλαγές στις συνθήκες της αγοράς.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της Επιτροπής για τον ανταγωνισμό, στην ενότητα για τις θαλάσσιες μεταφορές, καθώς και στο σχετικό έγγραφο ερωτήσεων και απαντήσεων.

Δηλώσεις

Οι υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών είναι ζωτικής σημασίας για το ευρωπαϊκό και το παγκόσμιο εμπόριο. Αυτός ο καίριος τομέας έχει υποστεί σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές, όπως η ενοποίηση των μεταφορέων, οι παγκόσμιες συμμαχίες και η κάθετη ολοκλήρωση, με αποτέλεσμα νέες συνθήκες στην αγορά, οι οποίες έγιναν εμφανείς κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. Από την αξιολόγησή μας προέκυψε ότι μια ειδική απαλλαγή κατά κατηγορία για τις ναυτιλιακές εταιρείες δεν είναι πλέον προσαρμοσμένη στις νέες αυτές συνθήκες της αγοράς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να μην παρατείνουμε το ισχύον πλαίσιο και να το αφήσουμε να λήξει στις 25 Απριλίου 2024.

Ο Επίτροπος Didier Reynders, αρμόδιος για την πολιτική ανταγωνισμού – 10/10/2023

The European Commission is committed to personal data protection.  Any personal data is processed in line with Regulation (EC) 2018/1725. All personal information processed by the Directorate-General for Communication / European Commission Representations is treated accordingly. If you do not work for a media organisation, you are welcome to contact the EU through Europe Direct in writing or by calling 00 800 6 7 8 9 10 11.

Athanasios ATHANASIOU

Press Officer / Political Reporter

European Commission

Representation in Cyprus

EU House, 30  Vyronos Avenue, 1096 Nicosia

Tel: +357 22 81 75 76 Mob: +357 99 363753

Twitter: @aathans

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *