Skip to content

Σχέδιο Ενίσχυσης Νέας Επιχειρηματικής Δραστηριότητας – 2η Προκήρυξη

Το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, ανακοινώνει τη 2η Προκήρυξη του Σχεδίου Ενίσχυσης της Νέας Επιχειρηματικής Δραστηριότητας το οποίο περιλαμβάνεται στο Πρόγραμμα «Θ.Αλ.Ε.Ι.Α» 2021-2027 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α), το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ+) της Ε.Ε. και την Κυπριακή Δημοκρατία.

 Το Σχέδιο αποσκοπεί στην ανάπτυξη, υποστήριξη και προώθηση της επιχειρηματικότητας δίνοντας έμφαση σε ειδικές ομάδες πληθυσμού όπως είναι οι νέοι και οι γυναίκες που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά σε οποιανδήποτε οικονομική δραστηριότητα εξαιρουμένων αυτών που αναφέρονται στο Παράρτημα Ι του Οδηγού Σχεδίου, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους, την εμπειρία, την κατάρτιση και τα ταλέντα τους.

Δικαιούχοι:

  • Νέοι και νέες, άνδρες και γυναίκες που διαμένουν νόμιμα σε περιοχές που ασκείται αποκλειστικός έλεγχος από την Κυπριακή Δημοκρατία τους τελευταίου έξι μήνες και έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε εργασία.
  • Άνεργοι ή μισθωτοί
  • Νέοι και νέες ηλικίας 18-29, άνδρες 30-50 και γυναίκες 30-55
  • Δεν ασκούσαν επιχειρηματική δραστηριότητα τους τελευταίους έξι μήνες πριν την υποβολή της αίτησης τους, δηλαδή δεν ήταν αυτοεργοδοτούμενοι ή δεν είχαν συμμετοχή σε ενεργή επιχείρηση πέραν του 25%

Συνολικός Προϋπολογισμός: 20 εκατ. ευρώ

Συγχρηματοδότηση:

Η ένταση της χορηγίας ανέρχεται 70% στους νέους ηλικίας 18-29 ενώ για άνδρες ηλικίας 30-50 και γυναίκες ηλικίας 30-55 η ένταση της χορηγίας θα ανέρχεται στο 60%. Η χορηγία υπολογίζεται πάνω στο κόστος των επιλέξιμων δαπανών της επένδυσης (Εξοπλισμός, Ειδικές Εγκαταστάσεις, Κτίρια – αγορά, ανέγερση, ανακαίνιση/ διαμόρφωση χώρων– , Προβολή-Προώθηση).

Ανώτατο επιλέξιμο προϋπολογισμό ανά επιχείρηση τις €120.000 για δραστηριότητες που αφορούν τη μεταποίηση, τις υπηρεσίες και τουρισμό.

Προθεσμία: 31 Ιουλίου 2024

Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *