Skip to content

Θέσεις Εργασίας για διοικητικούς και διοικητικές υπαλλήλους στον τομέα των μεταφορών στην ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Επιλογής Προσωπικού (EPSO) διοργανώνει γενικό διαγωνισμό βάσει τίτλων και εξετάσεων για την κατάρτιση πίνακα από τον οποίο τα θεσμικά όργανα και οι οργανισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) θα μπορούν να προσλαμβάνουν νέα μέλη της δημόσιας διοίκησης ως «διοικητικούς/διοικητικές υπαλλήλους».

Επιθυμητός αριθμός επιτυχόντων/επιτυχουσών: 80

Ως διοικητικός ή διοικητική υπάλληλος στον τομέα των μεταφορών, τα κύρια καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν την ανάπτυξη νέων πολιτικών και νέας νομοθεσίας στον τομέα των μεταφορών, παράλληλα με την εφαρμογή, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των υφιστάμενων πολιτικών και της υφιστάμενης νομοθεσίας. Επιπλέον, ο ρόλος σας θα επεκτείνεται στον συντονισμό, τη διαπραγμάτευση και την εκπροσώπηση, μεταξύ άλλων και σε διεθνές επίπεδο, στον τομέα των μεταφορών.

Οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες πρέπει να:

1. απολαύουν των πολιτικών τους δικαιωμάτων ως πολίτες κράτους μέλους της ΕΕ,

2. έχουν εκπληρώσει τυχόν υποχρεώσεις τις οποίες υπέχουν βάσει της εθνικής νομοθεσίας περί στρατολογίας,

3. γνωρίζουν τουλάχιστον δύο από τις 24 επίσημες γλώσσες της ΕΕ

4. διαθέτουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών τουλάχιστον τριετούς φοίτησης στους τομείς της νομικής, των οικονομικών, της μηχανικής, των μεταφορών, της εφοδιαστικής ή των πολιτικών επιστημών, ακολουθούμενο από τουλάχιστον επταετή σχετική επαγγελματική πείρα

5. ή πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών τουλάχιστον τετραετούς φοίτησης στους τομείς της νομικής, των οικονομικών, της μηχανικής, των μεταφορών, της εφοδιαστικής ή των πολιτικών επιστημών, ακολουθούμενο από τουλάχιστον εξαετή σχετική επαγγελματική πείρα

6. ή πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών τουλάχιστον τριετούς φοίτησης σε τομέα διαφορετικό από τους προαναφερόμενους, ακολουθούμενο από τουλάχιστον εννεαετή σχετική επαγγελματική πείρα

Μισθός: 6863 ευρώ

Προθεσμία: 9 Απριλίου 2024

Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *