Συνοπτική Περιγραφή Πρόσκλησης:
Ο στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών ΜΜΕ που δραστηριοποιούνται στο σχεδιασμό καταναλωτικών αγαθών . Με την ενθάρρυνση της υιοθέτησης από την αγορά νέων και δημιουργικών λύσεων στο σχεδιασμό των καταναλωτικών αγαθών , η δράση στοχεύει στη μεγέθυνση του αντικτύπου των προβλεπόμενων λύσεων , κινητοποιώντας μια ευρεία αποδοχή από την αγορά και την επίτευξη κρίσιμης μάζας και αυτάρκειας κατά τη διάρκεια του έργου βραχυ/μεσοπρόθεσμα .
Συνολικός Προϋπολογισμός Πρόσκλησης: €4,000,000
Ποσοστό Επιχορήγησης/Συγχρηματοδότησης: 50%
Θεματικές Κατηγορίες:
Βιομηχανία
Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Ανταγωνιστικότητα
Δικαιούχοι:
Ιδιωτικοί Φορείς
Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ)
Κρατικοί Οργανισμοί και Κρατικές Επιχειρήσεις
Έναρξη Υποβολής Προτάσεων: 10/12/2015
Λήξη Υποβολής Προτάσεων:
14/04/2016
Εθνικό Σημείο Επαφής:
Κατερίνα Σολωμού
Λειτουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας
Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: ksolomou@mcit.gov.cy
Τηλ.: +357 22 867193
Φαξ: +357 22 375120
Σημείο Επαφής EE:
easme-cosme-design-call2015@ec.europa.eu
Αναλυτικά το κείμενο μεταφρασμένο:
Η παρούσα πρόσκληση, η οποία προσφέρει υποστήριξη στο σχεδιασμό καταναλωτικών αγαθών, έχει ως στόχο να μειωθεί ο χρόνος διάθεσης στην αγορά καινοτόμων λύσεων, την άρση των εμποδίων για την ευρύτερη εφαρμογή των δημιουργικών λύσεων, τη δημιουργία ή τη διεύρυνση των αγορών για τα συναφή προϊόντα (ή υπηρεσίες) και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στις παγκόσμιες αγορές.
Οι Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) που δραστηριοποιούνται στο σχεδιασμό καταναλωτικών αγαθών είναι ποικίλες και καλύπτουν αλυσίδες που αποτελούνται από το σχεδιασμό, την ανάπτυξη προϊόντων, την κατασκευή και λειτουργιών διανομής των διαφόρων τομέων. Οι τομείς αυτοί περιλαμβάνουν τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, είδη ένδυσης, δερμάτινα και γούνινα προϊόντα, υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ, αθλητικά είδη, παιχνίδια, προϊόντα εσωτερικής διακόσμησης σπιτιού, γυαλιά, ρολόγια,κοσμήματα, καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς.
Οι ευρωπαϊκές ΜΜΕ που παράγουν αυτά τα αγαθά βασίζονται στη δημιουργικότητα, το σχεδιασμό και τις βέλτιστες διαθέσιμες τεχνολογίες. Μπορεί να υπάρχουν ήδη πολλά υποσχόμενες λύσεις για τη βιομηχανία, αλλά συχνά δεν φθάνουν στην αγορά λόγω εμποδίων στο εμπόριο και των κινδύνων που συνδέονται με την κλιμάκωση. Αυτό μπορεί επίσης να προκύψει από την κατακερματισμένη δομή των σχετικών δραστηριοτήτων, οι οποίες απαρτίζονται συνήθως από ένα μεγάλο αριθμό ΜΜΕ, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να προσελκύσουν τις κατάλληλες δεξιότητες και χρηματοδότηση (η λεγόμενη «κοιλάδα του θανάτου»).
Η παρούσα πρόσκληση θα υποστηρίξει σχέδια ΜΜΕ που:
-
αναπτύσσουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή λύσεις μέσω της πρώτης εφαρμογής, διείσδυση στην αγορά ή την αντιγραφή των «state of art» τεχνολογιών και δημιουργικών λύσεων, οι οποίες
-
έχουν ήδη αποδειχθεί τεχνικά, αλλά
-
λόγω κλιμάκωσης ή / και τους κινδύνους εμπορευματοποίησης χρειάζονται κίνητρα για να διεισδύσουν στην αγορά