Skip to content

Υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk) του EURES

Το πολυεθνικό κέντρο επικοινωνίας, με συντονίστρια την Εύη Γκίνου, λειτουργεί τις καθημερινές από τις 8.30 έως τις 18.00, απαντώντας σε τηλεφωνήματα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άμεσα μηνύματα σε όλες τις επίσημες γλώσσες της ΕΕ / του ΕΟΧ. Σε μια μόνο μέρα, η ομάδα μπορεί να δεχτεί έως και 100 ερωτήματα.

«Δεν έχουν όλα τα άτομα που αναζητούν εργασία εμπειρία στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων, οπότε εμείς είμαστε στη διάθεσή τους για να τους δείχνουμε τη διαδικασία όσο μπορούμε καλύτερα», εξηγεί η Εύη. «Συνήθως μάς ζητούν βοήθεια για τεχνικά ζητήματα, την εγγραφή τους στην πύλη, τη χρήση των φίλτρων αναζήτησης, τη δημιουργία προφίλ, τη χρήση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών κατά την αναζήτηση μιας θέσης εργασίας ή τη δημιουργία και τη δημοσίευση του βιογραφικού τους στο EURES. Κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να τους βοηθάμε να έχουν όσο το δυνατόν λιγότερο άγχος όταν ψάχνουν για δουλειά σε μια άλλη χώρα.»

Τα μέλη της ομάδας παρέχουν υποστήριξη στα γαλλικά, τα αγγλικά ή τα γερμανικά όταν τα ερωτήματα τίθενται μέσω τηλεφώνου, Skype και chat, και σε όλες τις γλώσσες των χωρών της ΕΕ / του ΕΟΧ όταν τα ερωτήματα υποβάλλονται μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Αποστολή της υπηρεσίας υποστήριξης είναι να βοηθά τους εργοδότες, τα άτομα που αναζητούν εργασία και το δίκτυο EURES σε σχέση με τις τεχνικές πτυχές της χρήσης της πύλης. «Δεν παρεμβαίνουμε στη διαδικασία υποβολής αίτησης για θέση εργασίας», επισημαίνει η Εύη. «Για παράδειγμα, εξηγούμε στα άτομα που αναζητούν εργασία πώς μπορούν να επικοινωνούν με τους εργοδότες προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση και, όταν χρειάζεται, τα παραπέμπουμε σε συμβούλους EURES. Υπάρχει διάκριση ανάμεσα στη βοήθεια που προσφέρουμε εμείς και στη βοήθεια που προσφέρουν οι σύμβουλοι του δικτύου EURES ανά την Ευρώπη, οι οποίοι είναι εκπαιδευμένοι για να παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη σε θέματα επαγγελματικής κινητικότητας. Εμείς πάλι παρέχουμε υποστήριξη στους χρήστες ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν την πύλη από μόνοι τους.»

Τα αιτήματα που υποβάλλουν οι εργοδότες συνήθως αφορούν την παροχή πληροφοριών σχετικά με την υπηρεσία και την εγγραφή στην πύλη. Για παράδειγμα, ζητούν βοήθεια για την πρόσβαση στη βάση δεδομένων με τα βιογραφικά ή για τη δημοσίευση κενών θέσεων εργασίας, διαδικασία που πρέπει να γίνεται μέσω των δημόσιων υπηρεσιών απασχόλησης της χώρας τους.

«Η διαδικασία της εγγραφής για τις εταιρείες περιλαμβάνει δύο βήματα», εξηγεί η Εύη. «Οι εργοδότες πρέπει πρώτα να καταχωρίζουν τα προσωπικά τους στοιχεία για τη δημιουργία λογαριασμού και εν συνεχεία να συνδέονται για να ολοκληρώσουν το δεύτερο βήμα, που είναι η συμπλήρωση των στοιχείων της εταιρείας τους. Μετά την επαλήθευση του αιτήματος εγγραφής της εταιρείας τους, λαμβάνουν ένα αδειοδοτικό (token) ενεργοποίησης, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιήσουν εντός 24 ωρών.  Δυστυχώς, πολλοί εργοδότες επιχειρούν να το χρησιμοποιήσουν μετά τη λήξη του, οπότε ο λογαριασμός τους παραμένει αδρανής και έτσι δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στη βάση δεδομένων των βιογραφικών. Εμείς από την πλευρά μας τους καλούμε να επικοινωνούν με την υπηρεσία υποστήριξης κάθε φορά που έχουν κάποιο ερώτημα ή πρόβλημα σχετικά με τον λογαριασμό τους ή με το EURES γενικότερα.»

Όποιος θέλει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία υποστήριξης, στις σελίδες της ενότητας «Βοήθεια και Υποστήριξη» της πύλης EURES μπορεί να δει τους διάφορους τρόπους επικοινωνίας που έχει στη διάθεσή του. Στις σελίδες αυτές διατίθενται επίσης ειδικά βιντεομαθήματα στα οποία παρουσιάζονται οι βασικές λειτουργίες της πύλης, ενώ μέσω ενός αναδυόμενου παραθύρου παρέχεται η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας με σύμβουλο EURES ή επικοινωνίας με την υπηρεσία υποστήριξης τηλεφωνικώς, μέσω chat ή Skype ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Σχετικοί σύνδεσμοι:

Επιγραμμική υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk) του EURES

Σελίδες της ενότητας «Βοήθεια και Υποστήριξη» της πύλης EURES

 

Διαβάστε περισσότερα:

Αναζητήστε σύμβουλο EURES

Συνθήκες διαβίωσης και εργασίας στις χώρες του EURES

Βάση αναζήτησης εργασίας EURES

Υπηρεσίες EURES για εργοδότες

Πρόγραμμα εκδηλώσεων EURES

Προσεχείς επιγραμμικές εκδηλώσεις

Το EURES στο Facebook

Το EURES στο Twitter

Το EURES στο LinkedIn

Το EURES στο Google+

Αποποίηση ευθύνης: Επισημαίνεται ότι τόσο το EURES όσο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των δικτυακών τόπων τρίτων που αναφέρονται παραπάνω.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *