Skip to content

Επιχορηγήσεις στον τομέα της επικοινωνίας για τα ΜΜΕ

Η Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας (DG COMM) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ανακοίνωσε τη δημοσίευση νέων προσκλήσεων υποβολής προτάσεων για επιχορηγήσεις για τη συγχρηματοδότηση επικοινωνιακών δράσεων με στόχο την προώθηση και πολλαπλασιασμό της καλύτερης κατανόησης του ρόλου και των δημοκρατικών αξιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στον τομέα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπος Τύπος και διαδικτυακά μέσα).

Κατά την αξιολόγηση των υποψήφιων προτάσεων θα ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα:

  • Δείκτες απόδοσης για τη δράση (Ακροαματικότητα/Τηλεθέαση/Αναγνωσιμότητα /Επισκεψιμότητα κτλ.), όπως αναφέρονται αναλυτικά στο Παράρτημα 1.II (επισυνάπτεται): Οι υποψήφιοι πρέπει να επιλέξουν τους δείκτες απόδοσης που αντιστοιχούν στο πεδίο δραστηριότητας της πρότασής τους βάσει των πιο πρόσφατων διαθέσιμων δεδομένων.

Κριτήρια επιλογής/ανάθεσης

  • Συνάφεια της προτεινόμενης δράσης 30/100
  • Ποιότητα της προτεινόμενης δράσης 30/100
  • Ακροαματικότητα/Αναγνωσιμότητα/Επισκεψιμότητα 30/100
  • Προϋπολογισμός και αποτελεσματικότητα κόστους 10/100

Δικαιούχοι: τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπος Τύπος και διαδικτυακά μέσα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα υποβολής πρότασης έργων πολυμέσων.

Συγχρηματοδότηση: 80% του συνόλου των επιλέξιμων δαπανών της δράσης

Διάρκεια Έργων: 20 μήνες (20) μεταξύ 1ης Οκτωβρίου 2020 και 30ής Ιουνίου 2022.

Προθεσμία: 31 Ιουλίου 2020

Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *