Skip to content

Ευρωπαϊκές Ειδήσεις 5/3

Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση ύψους 11 εκατ. ευρώ για οπτικοακουστικά ρεπορτάζ σχετικά με θέματα της ΕΕ
Η Επιτροπή προκήρυξε πρόσκληση υποβολής προτάσεων ύψους 11 εκατ. ευρώ για τη στήριξη ανεξάρτητων οπτικοακουστικών ρεπορτάζ για ευρωπαϊκά θέματα από πανευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης.
Προκειμένου να αυξηθεί η ποσότητα, η ποιότητα και ο αντίκτυπος αυτών των ρεπορτάζ, σε όσο το δυνατόν περισσότερες γλώσσες και χώρες της ΕΕ, και ιδίως στα μέρη εκείνα όπου ρεπορτάζ τέτοιου είδους είναι σπάνια, η εν λόγω πρόσκληση χωρίζεται σε δύο τμήματα: 8 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για τα μέσα ενημέρωσης που θα υποβάλουν προτάσεις για την παραγωγή και τη μετάδοση προγραμμάτων και ρεπορτάζ για ευρωπαϊκά θέματα· τα υπόλοιπα 3 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για προτάσεις σχετικά με ειδησεογραφικές υπηρεσίες σε γλώσσες όπου η κάλυψη των θεμάτων της ΕΕ από τα μέσα ενημέρωσης είναι περιορισμένη (συμπεριλαμβανομένης μιας διεθνούς ειδησεογραφικής υπηρεσίας στα ουγγρικά) ή/και όπου μπορεί να βελτιωθεί η πολυμορφία του ενημερωτικού περιεχομένου για την ΕΕ.
Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για οποιοδήποτε από τα δύο τμήματα. Η Επιτροπή θα επιλέξει μία πρόταση για κάθε τμήμα. Η προθεσμία υποβολής προτάσεων λήγει στις 24 Μαΐου 2024. Οι συμφωνίες επιχορήγησης αναμένεται να υπογραφούν τον Σεπτέμβριο, ώστε να ξεκινήσει η υλοποίηση των σχετικών έργων από τον Οκτώβριο του 2024. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόσκληση αυτή είναι διαθέσιμες εδώ.
Η πρόσκληση υποβολής προτάσεων εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών πολυμέσων, οι οποίες χρηματοδοτούν τη γενική ενημέρωση των πολιτών για την ΕΕ, καθώς και ειδήσεις και προγράμματα που απευθύνονται στο κοινό και παρουσιάζουν ευρωπαϊκό ενδιαφέρον, με πλήρη συντακτική ανεξαρτησία. Αυτή η γραμμή χρηματοδότησης, συνολικού ύψους 20,7 εκατ. ευρώ το 2024, είναι πλήρως ανοικτή στον ανταγωνισμό.
(Για περισσότερες πληροφορίες: Johannes Bahrke — Τηλ.: + 32 2 295 86 15· Roberta Verbanac — Τηλ.: + 32 2 298 24 98)

Η Επιτροπή χαιρετίζει την πολιτική συμφωνία για την απαγόρευση, στην αγορά της Ένωσης, των προϊόντων καταναγκαστικής εργασίας

Η Επιτροπή εκφράζει την ικανοποίησή της για την πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε χθες το βράδυ μεταξύ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου επί του κανονισμού για την απαγόρευση των προϊόντων καταναγκαστικής εργασίας στην αγορά της Ένωσης. Η καταπολέμηση της καταναγκαστικής εργασίας αποτελεί πολιτική προτεραιότητα της Επιτροπής, όπως επισήμανε η Πρόεδρος κ. Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στην ομιλία της για την κατάσταση της Ένωσης το 2021.

Το συμφωνηθέν κείμενο ακολουθεί την πρόταση, την οποία υπέβαλε η Επιτροπή στις 14 Σεπτεμβρίου 2022. Οι νέοι κανόνες θα εφοδιάσουν την ΕΕ με ένα εργαλείο για την απαγόρευση στην ενιαία αγορά των προϊόντων καταναγκαστικής εργασίας.

Τα κύρια στοιχεία της χθεσινοβραδινής συμφωνίας είναι τα εξής:
• Το πεδίο εφαρμογής του κανονισμού καλύπτει προϊόντα που παράγονται στην ΕΕ προς εγχώρια κατανάλωση και για εξαγωγή, καθώς και εισαγόμενα εμπορεύματα. Στοχεύει όλα τα είδη καταναγκαστικής εργασίας και όχι συγκεκριμένες εταιρείες ή κλάδους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό διότι εκτιμάται ότι περίπου 27,6 εκατ. άνθρωποι βρίσκονται σε καθεστώς καταναγκαστικής εργασίας, σε διάφορους κλάδους και σε όλες τις ηπείρους.
• Η Επιτροπή θα διερευνά υποθέσεις και θα λαμβάνει αποφάσεις όταν ο κίνδυνος καταναγκαστικής εργασίας βρίσκεται εκτός του εδάφους της Ένωσης, ενώ τα κράτη μέλη θα διερευνούν υποθέσεις και θα λαμβάνουν αποφάσεις όταν η καταναγκαστική εργασία εντοπίζεται εντός της ΕΕ.
• Η Επιτροπή θα αναπτύξει εργαλεία για να στηρίξει τους οικονομικούς φορείς και τις εθνικές αρμόδιες αρχές στην εφαρμογή του κανονισμού.

Η πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο υπόκειται πλέον στην επίσημη έγκριση των δύο συννομοθετών της ΕΕ. Μόλις εγκριθούν, οι νέοι κανόνες θα τεθούν σε εφαρμογή 36 μήνες μετά τη δημοσίευσή τους στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

(Για περισσότερες πληροφορίες: Johanna Bernsel — Τηλ.: + 32 2 298 66 99· Balazs Ujvari — Τηλ.: + 32 2 295 45 78· Ana Martínez Sanjurjo — Τηλ.: + 32 2 296 30 66· Sophie Dirven — Τηλ.: + 32 2 296 72 28)

Η Ευρώπη ενισχύει την ετοιμότητα και την ασφάλειά της με την πρώτη της αμυντική βιομηχανική στρατηγική και με ένα νέο πρόγραμμα για την αμυντική βιομηχανία
Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Ύπατος Εκπρόσωπος παρουσίασαν την πρώτη ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανική στρατηγική σε επίπεδο ΕΕ και πρότειναν μια φιλόδοξη δέσμη νέων μέτρων για τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της ετοιμότητας της αμυντικής βιομηχανίας της Ένωσης.
Πριν από δύο χρόνια, με τον αδικαιολόγητο επιθετικό πόλεμο της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας, ο οποίος συνεχίζεται μέχρι σήμερα, οι συγκρούσεις μεγάλης κλίμακας επέστρεψαν στην ήπειρό μας. Η ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανική στρατηγική (EDIS) καθορίζει ένα σαφές, μακροπρόθεσμο όραμα για την επίτευξη αμυντικής βιομηχανικής ετοιμότητας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ως πρώτη, άμεση και κεντρική πρωτοβουλία για την υλοποίηση της στρατηγικής, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποβάλλει σήμερα μια νομοθετική πρόταση για ένα πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία (EDIP) και ένα πλαίσιο μέτρων για τη διασφάλιση της έγκαιρης διαθεσιμότητας και προμήθειας αμυντικών προϊόντων.
Η στρατηγική περιγράφει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ευρωπαϊκή βιομηχανική και τεχνολογική βάση στον τομέα της άμυνας (ΕΒΤΒΑ), αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν για να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της, ενώ χαράσσει και μια πορεία για την επόμενη δεκαετία. Για να ενισχυθεί η ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανική ετοιμότητα, τα κράτη μέλη πρέπει να επενδύσουν περισσότερα χρήματα, με καλύτερο τρόπο, από κοινού και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο:
• Δελτίο Τύπου
• Ερωτήσεις και απαντήσεις
• Ενημερωτικό δελτίο για την EDIS
• Ενημερωτικό δελτίο για το EDIP
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη Τύπου της Εκτελεστικής Αντιπροέδρου κ. Βέστεϊγιερ, του Ύπατου Εκπροσώπου / Αντιπροέδρου κ. Μπορέλ και του Επιτρόπου κ. Μπρετόν ζωντανά στο EbS.

Πρώτη βιομηχανική στρατηγική στον τομέα της άμυνας και ένα νέο πρόγραμμα αμυντικής βιομηχανίας για την ενίσχυση της ετοιμότητας και της ασφάλειας της Ευρώπης

[Η ειδηση αυτή μεταφράστηκε με αυτόματη μετάφραση. Επιστροφή στην αρχική γλώσσα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την ποιότητα και την ακρίβεια αυτής της αυτόματης μετάφρασης. Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την αυτόματη μετάφραση]

Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Ύπατος Εκπρόσωπος παρουσίασαν την πρώτη ευρωπαϊκή βιομηχανική στρατηγική στον τομέα της άμυνας σε επίπεδο ΕΕ και πρότειναν μια φιλόδοξη δέσμη νέων δράσεων για τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της ετοιμότητας της αμυντικής βιομηχανίας της.
Πριν από δύο χρόνια, ο αδικαιολόγητος, συνεχιζόμενος επιθετικός πόλεμος της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας σηματοδότησε την επιστροφή συγκρούσεων υψηλής έντασης στην ήπειρό μας. Η ευρωπαϊκή βιομηχανική στρατηγική στον τομέα της άμυνας (ΕΣΑΚ) θέτει ένα σαφές, μακροπρόθεσμο όραμα για την επίτευξη αμυντικής βιομηχανικής ετοιμότητας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ως πρώτο άμεσο και κεντρικό μέσο για την υλοποίηση της στρατηγικής, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποβάλλει σήμερα νομοθετική πρόταση για ένα πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία (EDIP) και ένα πλαίσιο μέτρων για τη διασφάλιση της έγκαιρης διαθεσιμότητας και προμήθειας αμυντικών προϊόντων.
Η στρατηγική περιγράφει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει επί του παρόντος η ευρωπαϊκή βιομηχανική και τεχνολογική βάση στον τομέα της άμυνας (ΕΒΤΒΑ), αλλά και την ευκαιρία να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της και χαράσσει μια κατεύθυνση για την επόμενη δεκαετία. Για να αυξηθεί η ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανική ετοιμότητα, τα κράτη μέλη πρέπει να επενδύσουν περισσότερα, καλύτερα, από κοινού και ευρωπαϊκά. Για να στηρίξει τα κράτη μέλη στην επίτευξη αυτών των στόχων, η ευρωπαϊκή βιομηχανική στρατηγική στον τομέα της άμυνας παρουσιάζει ένα σύνολο δράσεων με στόχο:
• Στήριξη μιας αποτελεσματικότερης έκφρασης της συλλογικής αμυντικής ζήτησης των κρατών μελών. Αυτό θα βασίζεται σε υφιστάμενα μέσα και πρωτοβουλίες, όπως το σχέδιο ανάπτυξης δυνατοτήτων (CDP), η συντονισμένη ετήσια επανεξέταση στον τομέα της άμυνας (CARD) και η μόνιμη διαρθρωμένη συνεργασία (PESCO). Θα υποστηριχθεί με την παροχή κινήτρων για τη συνεργασία των κρατών μελών στο στάδιο της προμήθειας αμυντικών ικανοτήτων·
• Διασφάλιση της διαθεσιμότητας όλων των αμυντικών προϊόντων μέσω μιας ΕΒΤΒΑ που θα ανταποκρίνεται καλύτερα, σε κάθε περίπτωση και σε χρονικό ορίζοντα. Θα υποστηριχθούν οι επενδύσεις των κρατών μελών και της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας για την ανάπτυξη και τη διάθεση στην αγορά των πλέον σύγχρονων αμυντικών τεχνολογιών και ικανοτήτων του αύριο. Προτείνονται επίσης μέτρα για να διασφαλιστεί ότι η ΕΒΤΒΑ έχει στη διάθεσή της ό, τι χρειάζεται ακόμη και σε περιόδους κρίσης, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια εφοδιασμού της ΕΕ·
• Διασφάλιση ότι οι εθνικοί προϋπολογισμοί και οι προϋπολογισμοί της ΕΕ στηρίζουν με τα αναγκαία μέσα την προσαρμογή της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας στο νέο πλαίσιο ασφάλειας·
• Ενσωμάτωση μιας νοοτροπίας αμυντικής ετοιμότητας σε όλες τις πολιτικές, ιδίως με την έκκληση για επανεξέταση της δανειοδοτικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων φέτος·
• Ανάπτυξη στενότερων δεσμών με την Ουκρανία μέσω της συμμετοχής της σε πρωτοβουλίες της Ένωσης για τη στήριξη της αμυντικής βιομηχανίας και την τόνωση της συνεργασίας μεταξύ των αμυντικών βιομηχανιών της ΕΕ και της Ουκρανίας·
• Συνεργασία με το ΝΑΤΟ και τους στρατηγικούς, ομοϊδεάτες και διεθνείς εταίρους μας, και στενότερη συνεργασία με την Ουκρανία.
Η στρατηγική καθορίζει δείκτες που αποσκοπούν στη μέτρηση της προόδου των κρατών μελών προς την κατεύθυνση της βιομηχανικής ετοιμότητας. Τα κράτη μέλη καλούνται να:
• Προμήθεια τουλάχιστον του 40 % του αμυντικού εξοπλισμού με συνεργατικό τρόπο έως το 2030·
• Να διασφαλίσουν ότι, έως το 2030, η αξία του ενδοενωσιακού αμυντικού εμπορίου θα αντιπροσωπεύει τουλάχιστον το 35 % της αξίας της αμυντικής αγοράς της ΕΕ·
• Να σημειώσουν σταθερή πρόοδο όσον αφορά την προμήθεια τουλάχιστον του 50 % του προϋπολογισμού τους για δημόσιες συμβάσεις στον τομέα της άμυνας εντός της ΕΕ έως το 2030 και του 60 % έως το 2035.
Το πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία (EDIP) είναι η νέα νομοθετική πρωτοβουλία που θα γεφυρώσει από τα βραχυπρόθεσμα μέτρα έκτακτης ανάγκης, που εγκρίθηκαν το 2023 και έληξαν το 2025, σε μια πιο διαρθρωτική και μακροπρόθεσμη προσέγγιση για την επίτευξη αμυντικής βιομηχανικής ετοιμότητας. Αυτό θα διασφαλίσει τη συνέχεια της στήριξης της ευρωπαϊκής βιομηχανικής και τεχνολογικής βάσης στον τομέα της άμυνας, ώστε να συνοδεύσει την ταχεία προσαρμογή της στη νέα πραγματικότητα.
Το EDIP περιλαμβάνει τόσο οικονομικές όσο και κανονιστικές πτυχές. Το EDIP θα κινητοποιήσει 1.5 δισ. EUR από τον προϋπολογισμό της ΕΕ κατά την περίοδο 2025-2027, ώστε να συνεχιστεί η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ΕΒΤΒΑ. Η χρηματοδοτική στήριξη του EDIP θα επεκτείνει ιδίως τη λογική παρέμβασης της EDIRPA (χρηματοδοτική στήριξη από τον προϋπολογισμό της ΕΕ για την αντιστάθμιση της πολυπλοκότητας της συνεργασίας μεταξύ των κρατών μελών κατά τη φάση των δημόσιων συμβάσεων) και της ASAP (χρηματοδοτική στήριξη των αμυντικών βιομηχανιών που αυξάνουν την παραγωγική τους ικανότητα), ώστε να ενθαρρυνθούν περαιτέρω οι επενδύσεις από την ΕΒΤΒΑ. Το EDIP θα στηρίξει επίσης την εκβιομηχάνιση προϊόντων που προέρχονται από συνεργατικές δράσεις έρευνας και ανάπτυξης που υποστηρίζονται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Άμυνας. Ο προϋπολογισμός του EDIP μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη σύσταση ταμείου για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού των αλυσίδων αμυντικού εφοδιασμού (FAST). Το νέο αυτό ταμείο θα έχει ως στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση των ΜΜΕ και των μικρών επιχειρήσεων μεσαίας κεφαλαιοποίησης σε χρηματοδότηση με δανειακά και/ή ίδια κεφάλαια που εκβιοποιούν αμυντικές τεχνολογίες και/ή κατασκευάζουν αμυντικά προϊόντα. Ο προϋπολογισμός του EDIP θα ενισχύσει επίσης την αμυντική βιομηχανική συνεργασία της ΕΕ με την Ουκρανία και θα στηρίξει την ανάπτυξη της αμυντικής βιομηχανικής και τεχνολογικής βάσης της. Για τον σκοπό αυτό, το EDIP θα μπορούσε ενδεχομένως να αντλήσει πρόσθετη χρηματοδότηση από τα απροσδόκητα κέρδη που προέρχονται από ακινητοποιημένα ρωσικά κρατικά περιουσιακά στοιχεία (με την επιφύλαξη απόφασης του Συμβουλίου κατόπιν πρότασης του Ύπατου Εκπροσώπου).
Όσον αφορά τις κανονιστικές πτυχές, το EDIP συνοδεύεται από καινοτόμες λύσεις. Θα καταστήσει διαθέσιμο ένα νέο νομικό πλαίσιο, τη δομή για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα εξοπλισμών (SEAP), για τη διευκόλυνση και την κλιμάκωση της συνεργασίας των κρατών μελών στον τομέα του αμυντικού εξοπλισμού, σε πλήρη συμπληρωματικότητα με το πλαίσιο της PESCO. Περιλαμβάνει επίσης ένα καθεστώς σε επίπεδο ΕΕ για την ασφάλεια του εφοδιασμού αμυντικού εξοπλισμού, το οποίο θα διασφαλίζει τη συνεχή πρόσβαση σε όλα τα αναγκαία αμυντικά προϊόντα στην Ευρώπη και θα παρέχει ένα πλαίσιο για την αποτελεσματική αντίδραση σε πιθανές μελλοντικές κρίσεις εφοδιασμού αμυντικών προϊόντων. Επιπλέον, το EDIP θα επιτρέψει τη δρομολόγηση ευρωπαϊκών αμυντικών έργων κοινού ενδιαφέροντος, με πιθανή χρηματοδοτική στήριξη από την ΕΕ. Τέλος, το EDIP προτείνει τη δημιουργία μιας δομής διακυβέρνησης, στην οποία θα συμμετέχουν πλήρως τα κράτη μέλη, ώστε να διασφαλίζεται η συνολική συνοχή της δράσης της ΕΕ στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας (Συμβούλιο Αμυντικής Βιομηχανικής Ετοιμότητας).
Μια ισχυρότερη και πιο ευαίσθητη ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία θα ωφελήσει τα κράτη μέλη και, εν τέλει, τους πολίτες της ΕΕ. Θα ωφελήσει επίσης τους βασικούς εταίρους της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένου του ΝΑΤΟ και της Ουκρανίας.
Περισσότερες πληροφορίες
Ερωτήσεις και απαντήσεις
Ενημερωτικό δελτίο για το ΕΣΑΚ
Ενημερωτικό δελτίο για το EDIP
Πρόταση κανονισμού του EDIP
Ευρωπαϊκή βιομηχανική στρατηγική στον τομέα της άμυνας
Δηλώσεις

Σήμερα εγκρίνουμε μια ευρωπαϊκή βιομηχανική στρατηγική στον τομέα της άμυνας και καταθέτουμε πρόταση για ένα πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία. Το πράττουμε για να ανταποκριθούμε στις αλλαγές στο πρότυπο ασφάλειας της Ευρώπης. Οι αμυντικές μας δαπάνες αφορούν πάρα πολλά διαφορετικά οπλικά συστήματα, τα οποία αγοράζονται κυρίως από χώρες εκτός της ΕΕ. Τώρα που οι αμυντικοί προϋπολογισμοί σε όλα τα κράτη μέλη αυξάνονται απότομα, θα πρέπει να επενδύσουμε καλύτερα, κάτι που σημαίνει σε μεγάλο βαθμό από κοινού επένδυση και επένδυση Ευρωπαίων. Αυτό θα μας επιτρέψει να μεταβούμε από τη λειτουργία αντιμετώπισης κρίσεων σε έναν τρόπο διαρθρωτικής αμυντικής ετοιμότητας. Με τρόπο που ενσωματώνει στενά την Ουκρανία.
κ. Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ, εκτελεστική αντιπρόεδρος για μια Ευρώπη Έτοιμη για την Ψηφιακή Εποχή

Ο βάναυσος επιθετικός πόλεμος της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας έχει επαναφέρει τον πόλεμο υψηλής έντασης στην Ευρώπη. Μετά από δεκαετίες υποαπορρόφησης, πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο στην άμυνα, αλλά πρέπει να την κάνουμε καλύτερα και από κοινού. Μια ισχυρή, ανθεκτική και ανταγωνιστική ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία αποτελεί στρατηγική επιταγή και προϋπόθεση για την ενίσχυση της αμυντικής μας ετοιμότητας. Πρέπει επίσης να ενισχύσουμε τη στρατιωτική μας στήριξη προς την Ουκρανία, μεταξύ άλλων στηρίζοντας τη βιομηχανική βάση της στον τομέα της άμυνας. Η στρατηγική αυτή σηματοδοτεί μια αλλαγή προτύπου προς μια Ένωση που αποτελεί ισχυρό παράγοντα ασφάλειας και άμυνας και καλύτερο εταίρο, σύμφωνα με τους στόχους της στρατηγικής πυξίδας.
Ύπατος εκπρόσωπος / αντιπρόεδρος, κ. Τζουζέπ Μπορέλ

Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Ένωση επιδεικνύει και πάλι τη σταθερή μας αποφασιστικότητα και προσήλωση στην κλιμάκωση της άμυνας και της στήριξής μας προς την Ουκρανία. Με τη νέα στρατηγική μας για τη βιομηχανική άμυνα, η Ένωση θέτει ένα σαφές όραμα για την ενίσχυση της αμυντικής βιομηχανικής μας ετοιμότητας. Με το πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία, η Επιτροπή υποβάλλει αμέσως ένα φιλόδοξο μέσο για την έναρξη της πρακτικής εφαρμογής της στρατηγικής. Με την επιστροφή συγκρούσεων υψηλής έντασης στην ήπειρό μας, η Ευρώπη δεν μπορεί πλέον να περιμένει να ενισχύσει την ικανότητα της ευρωπαϊκής αμυντικής τεχνολογικής και βιομηχανικής βάσης να παράγει περισσότερα και ταχύτερα.
κ. Τιερί Μπρετόν, επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς

The European Commission is committed to personal data protection. Any personal data is processed in line with Regulation (EC) 2018/1725. All personal information processed by the Directorate-General for Communication / European Commission Representations is treated accordingly. If you do not work for a media organisation, you are welcome to contact the EU through Europe Direct in writing or by calling 00 800 6 7 8 9 10 11.

Athanasios ATHANASIOU
Press Officer / Political Reporter

European Commission
Representation in Cyprus
EU House, 30 Vyronos Avenue, 1096 Nicosia
Tel: +357 22 81 75 76 Mob: +357 99 363753
Twitter: @aathans

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *