Skip to content

Ευρωπαϊκές Ειδήσεις 16/12

Η Επιτροπή αποφασίζει να παραπέμψει τη ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ και την ΚΥΠΡΟ στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω μη ορθής μεταφοράς στο εθνικό τους δίκαιο της οδηγίας για τον έλεγχο της αναλογικότητας

Σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει τη Βουλγαρία [INFR(2021)2206] και την Κύπρο [INFR(2022)2055] στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω μη ορθής μεταφοράς στο εθνικό τους δίκαιο της οδηγίας για τον έλεγχο της αναλογικότητας (οδηγία (ΕΕ) 2018/958).  

Η οδηγία για τον έλεγχο της αναλογικότητας υποχρεώνει τα κράτη μέλη να αξιολογούν διεξοδικά την αναλογικότητα νέων εθνικών μέτρων για τη νομοθετική κατοχύρωση επαγγελμάτων, πριν από τη θέσπισή τους. Σκοπός της οδηγίας είναι, επίσης, να αποτρέψει τις περιττές περιοριστικές κανονιστικές ρυθμίσεις των επαγγελμάτων. Τα κράτη μέλη υποχρεούνταν να μεταφέρουν την εν λόγω οδηγία στο εθνικό δίκαιο έως τις 30 Ιουλίου 2020. 

Σύμφωνα με την Επιτροπή, η Βουλγαρία δεν διασφάλισε ότι οι κοινοβουλευτικές τροπολογίες υποβάλλονται σε προηγούμενη αξιολόγηση της αναλογικότητας. Επιπλέον, η Βουλγαρία δεν έχει εφαρμόσει μηχανισμό για τη διασφάλιση της ανεξαρτησίας και της αντικειμενικότητας των αξιολογήσεων αναλογικότητας που εκπονούνται από επαγγελματικές οργανώσεις, π.χ. μέσω ελέγχων των εν λόγω αξιολογήσεων αναλογικότητας από εποπτικούς ή ανεξάρτητους φορείς.   

Ομοίως, η Κύπρος δεν διασφάλισε ότι όλα τα μέτρα που καλύπτονται από την οδηγία, ιδίως εκείνα που αποτελούν πρωτοβουλία επαγγελματικών φορέων ή του κοινοβουλίου, υποβάλλονται σε προηγούμενο έλεγχο αναλογικότητας. Επιπλέον, η Κύπρος εφάρμοσε εσφαλμένα διάφορα κριτήρια αξιολόγησης της αναλογικότητας που ορίζονται στην οδηγία και δεν διασφάλισε την κατάλληλη παροχή πληροφοριών και τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων μερών.  

Η Επιτροπή κίνησε τις εν λόγω διαδικασίες επί παραβάσει στο πλαίσιο ευρύτερης δέσμης παραβάσεων κατά των κρατών μελών που δεν μετέφεραν ορθά στο εθνικό τους δίκαιο την οδηγία για τον έλεγχο αναλογικότητας. Στις 18 Οκτωβρίου 2023 εστάλη στη Βουλγαρία και στην Κύπρο αιτιολογημένη γνώμη, η οποία συμπληρώθηκε με πρόσθετη αιτιολογημένη γνώμη προς τη Βουλγαρία στις 25 Ιουλίου 2024. 

Η Επιτροπή θεωρεί ότι οι προσπάθειες που έχουν κάνει μέχρι σήμερα οι αρχές είναι ανεπαρκείς και, για τον λόγο αυτόν, παραπέμπει τη Βουλγαρία και την Κύπρο στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Ιστορικό  

Η οδηγία για τον έλεγχο αναλογικότητας [οδηγία (ΕΕ) 2018/958] είναι μία από τις τέσσερις πρωτοβουλίες που προτάθηκαν στο πλαίσιο της δέσμης μέτρων του 2017 για τις υπηρεσίες. Εγκρίθηκε τον Ιούνιο του 2018 και θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί από τα κράτη μέλη έως τις 30 Ιουλίου 2020. Στόχος της οδηγίας είναι να συμβάλει στην καλύτερη εκ των προτέρων αξιολόγηση των περιοριστικών ρυθμίσεων, σύμφωνα με τον πυλώνα πρόληψης του σχεδίου δράσης για την επιβολή.  

Σύμφωνα με την οδηγία για τον έλεγχο αναλογικότητας, τα κράτη μέλη πρέπει να διενεργούν αξιολόγηση της αναλογικότητας πριν από τη θέσπιση νέας νομοθετικής κατοχύρωσης επαγγελμάτων. Η οδηγία παρέχει κατάλογο κριτηρίων τα οποία τα κράτη μέλη υποχρεούνται να λαμβάνουν υπόψη για την αξιολόγηση αυτή. Επιπλέον, η οδηγία συμβάλλει στη διαφάνεια της διαδικασίας θέσπισης κανόνων, απαιτώντας οι σχετικές αξιολογήσεις να δημοσιοποιούνται και υποχρεώνοντας τα κράτη μέλη να ενημερώνουν δεόντως και να εμπλέκουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Τα κράτη μέλη πρέπει να συνεχίσουν να παρακολουθούν την αναλογικότητα αυτών των νέων ή τροποποιημένων διατάξεων μετά τη θέσπισή τους και να εξετάζουν τυχόν σχετικές εξελίξεις, όπως η τεχνολογική καινοτομία.   

Περισσότερες πληροφορίες 

Ενωσιακή διαδικασία επί παραβάσει  

Βάση αποφάσεων για παραβάσεις   

Δέσμη παραβάσεων Δεκεμβρίου 2024   

Διαδικασία επί παραβάσει κατά της Βουλγαρίας [INFR (2021)2206]  

Διαδικασία επί παραβάσει κατά της Κύπρου [INFR(2022)2055

Δέσμη παραβάσεων Δεκεμβρίου: κυριότερες αποφάσεις

Η Επιτροπή καλεί την ΕΛΛΑΔΑ και την ΚΥΠΡΟ να βελτιώσουν την επεξεργασία των αποβλήτων τους

Σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα [INFR(2021)2166] και την Κύπρο [INFR(2021)2217] λόγω μη ορθής εφαρμογής της οδηγίας περί υγειονομικής ταφής των αποβλήτων (οδηγία 1999/31/ΕΚ) και της οδηγίας-πλαισίου για τα απόβλητα [οδηγία 2008/98/ΕΚ, όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία (ΕΕ) 2018/851]. Η οδηγία περί υγειονομικής ταφής των αποβλήτων θεσπίζει πρότυπα για τους χώρους υγειονομικής ταφής με σκοπό την αποφυγή των δυσμενών επιπτώσεων στην ανθρώπινη υγεία, στο νερό, στο έδαφος και στον αέρα. Η οδηγία-πλαίσιο για τα απόβλητα υποχρεώνει τα κράτη μέλη να λάβουν μέτρα ώστε να εξασφαλίσουν ότι σε χώρους υγειονομικής ταφής πραγματοποιείται διάθεση μόνο αποβλήτων που έχουν υποστεί επεξεργασία. Τα κράτη μέλη πρέπει να ανακτούν και να διαθέτουν τα απόβλητα κατά τρόπο που δεν θέτει σε κίνδυνο την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον, απαγορεύοντας την εγκατάλειψη, την απόρριψη ή την ανεξέλεγκτη διάθεση των αποβλήτων. Η Επιτροπή απέστειλε προειδοποιητική επιστολή στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2021 σχετικά με ελλείψεις σε 84 χώρους υγειονομικής ταφής, αλλά και σχετικά με τη μη δημιουργία ολοκληρωμένου και κατάλληλου δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης αποβλήτων που θα λαμβάνει υπόψη τις βέλτιστες διαθέσιμες τεχνικές. Τον Δεκέμβριο του 2021, η Επιτροπή απέστειλε προειδοποιητική επιστολή στην Κύπρο, επειδή δεν διασφάλισε ότι τα απόβλητα υποβάλλονται σε κατάλληλη επεξεργασία πριν από την υγειονομική ταφή τους και επειδή δεν δημιούργησε ολοκληρωμένο και κατάλληλο δίκτυο εγκαταστάσεων διαχείρισης αποβλήτων που θα λαμβάνει υπόψη τις βέλτιστες διαθέσιμες τεχνικές. Οι ελλείψεις αφορούσαν τρεις χώρους υγειονομικής ταφής. Αφού αξιολόγησε την απάντηση που υπέβαλαν οι ελληνικές και κυπριακές αρχές, και με βάση τα πρόσφατα στοιχεία, η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όλοι οι χώροι υγειονομικής ταφής εξακολουθούν να μη συμμορφώνονται. Επιπλέον, η ικανότητα των εγκαταστάσεων επεξεργασίας αποβλήτων πριν από την υγειονομική ταφή είναι και στις δύο χώρες ανεπαρκής για την επεξεργασία των μεικτών αστικών αποβλήτων. Για τον λόγο αυτόν, η Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίες έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν και να λάβουν τα αναγκαία μέτρα. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει τις υποθέσεις στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Επιτροπή καλεί το ΒΕΛΓΙΟ, τη ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, την ΤΣΕΧΙΑ, τη ΔΑΝΙΑ, τη ΓΕΡΜΑΝΙΑ, την ΙΡΛΑΝΔΙΑ, την ΕΛΛΑΔΑ, την ΙΣΠΑΝΙΑ, τη ΓΑΛΛΙΑ, την ΚΥΠΡΟ, την ΛΕΤΟΝΙΑ, το ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, την ΟΥΓΓΑΡΙΑ, τη ΜΑΛΤΑ, τις ΚΑΤΩ ΧΩΡΕΣ, την ΑΥΣΤΡΙΑ, την ΠΟΛΩΝΙΑ, τη ΡΟΥΜΑΝΙΑ, τη ΣΛΟΒΕΝΙΑ, τη ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ και τη ΣΟΥΗΔΙΑ να μειώσουν τον φόρτο για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να παρέχουν υπηρεσίες σε προσωρινή και περιστασιακή βάση  

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να κινήσει διαδικασία επί παραβάσει με την αποστολή προειδοποιητικής επιστολής στο Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Δανία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ελλάδα, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Κύπρο, τη Λετονία, το Λουξεμβούργο, την Ουγγαρία, τη Μάλτα, τις Κάτω Χώρες, την Αυστρία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Σλοβενία, τη Φινλανδία και τη Σουηδία λόγω μη συμμόρφωσης με τους κανόνες της ΕΕ για τα επαγγελματικά προσόντα (οδηγία 2005/36/ΕΚ).   

Οι κανόνες αυτοί διευκολύνουν τους επαγγελματίες να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε προσωρινή και περιστασιακή βάση σε διάφορα κράτη μέλη, ενώ διασφαλίζουν παράλληλα την προστασία των καταναλωτών και των πολιτών.   

Κατ’ εξαίρεση, για επαγγέλματα που έχουν επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και ασφάλεια, τα κράτη μέλη μπορούν να ελέγχουν τα προσόντα προτού επιτρέψουν την παροχή υπηρεσιών. Οι εν λόγω προηγούμενοι έλεγχοι μπορούν να καθυστερήσουν σημαντικά την έναρξη των δραστηριοτήτων και, ως εκ τούτου, μπορούν να επιβληθούν μόνο υπό αυστηρές προϋποθέσεις, ιδίως όταν η έλλειψη επαγγελματικών προσόντων θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στην υγεία ή την ασφάλεια του αποδέκτη της υπηρεσίας. Η Επιτροπή θεωρεί ότι τα εν λόγω 22 κράτη μέλη απαιτούν αδικαιολόγητα εκ των προτέρων ελέγχους για αρκετά επαγγέλματα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες επιτρέπονται οι εν λόγω έλεγχοι, και έχει εστιάσει τα εν λόγω μέτρα επιβολής σε τρεις τομείς ιδιαίτερης σημασίας, δηλαδή στις κατασκευές, τις μεταφορές και τις επιχειρηματικές υπηρεσίες.   

Για τον λόγο αυτόν, η Επιτροπή αποστέλλει προειδοποιητική επιστολή στο Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Δανία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ελλάδα, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Κύπρο, τη Λετονία, το Λουξεμβούργο, την Ουγγαρία, τη Μάλτα, τις Κάτω Χώρες, την Αυστρία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Σλοβενία, τη Σλοβακία, τη Φινλανδία και τη Σουηδία, τα οποία έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν και να διορθώσουν τις ελλείψεις που επισημάνθηκαν από την Επιτροπή. Η Επιτροπή, εάν δεν λάβει ικανοποιητική απάντηση, μπορεί να αποφασίσει να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη.

Η Επιτροπή καλεί 10 κράτη μέλη να συμμορφωθούν με την πράξη για τη διακυβέρνηση δεδομένων

Σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Τσεχία [INFR(2024)2057], τη Γερμανία [INFR(2024)2060], την Εσθονία [INFR(2024)2058], την Ελλάδα [INFR(2024)2061], την Κύπρο [INFR(2024)2056], το Λουξεμβούργο [INFR(2024)2063], την Αυστρία [INFR(2024)2054], την Πολωνία [INFR(2024)2066], την Πορτογαλία [INFR(2024)2067] και τη Σλοβενία [INFR(2024)2070], τα οποία δεν έχουν ορίσει τις αρμόδιες αρχές για την εφαρμογή της πράξης για τη διακυβέρνηση δεδομένων ή δεν έχουν αποδείξει ότι οι εν λόγω αρμόδιες αρχές είναι εξουσιοδοτημένες να εκτελούν τα καθήκοντα που απαιτούνται βάσει της πράξης. Στόχος της πράξης για τη διακυβέρνηση δεδομένων είναι να διευκολύνει την κοινοχρησία δεδομένων μεταξύ τομέων και χωρών της ΕΕ προς όφελος των πολιτών και των επιχειρήσεων. Η πράξη αυξάνει την εμπιστοσύνη στην κοινοχρησία δεδομένων με τη θέσπιση κανόνων για την ουδετερότητα των διαμεσολαβητών που συνδέουν τα άτομα και τις επιχειρήσεις με τους χρήστες των δεδομένων. Η Επιτροπή απέστειλε στις 23 Μαΐου 2024 προειδοποιητική επιστολή στην Τσεχία, τη Γερμανία, την Εσθονία, την Ελλάδα, την Κύπρο, το Λουξεμβούργο, την Αυστρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία και τη Σλοβενία. Ενώ ορισμένα κράτη μέλη κοινοποίησαν στην Επιτροπή τον ορισμό των αρμόδιων αρχών, κανένα δεν τις έχει εξουσιοδοτήσει πλήρως να εκτελούν και να εφαρμόζουν την πράξη για τη διακυβέρνηση δεδομένων. Για τον λόγο αυτόν, η Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στα οικεία κράτη μέλη, τα οποία έχουν πλέον προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσουν και να λάβουν τα αναγκαία μέτρα. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει τις υποθέσεις στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Επιτροπή κάνει το επόμενο βήμα για την ανάπτυξη του ασφαλούς δορυφορικού συστήματος IRIS²

[This is a machine translation. Please refer to the original language. The European Commission takes no responsibility for the quality and accuracy of this machine translation. Important information about machine translation]

Η Επιτροπή υπέγραψε τη σύμβαση παραχώρησης για την υποδομή για την ανθεκτικότητα, τη διασυνδεσιμότητα και την ασφάλεια μέσω δορυφόρου (IRIS²), έναν πολυτροχιακό σχηματισμό δορυφόρων 290, με την κοινοπραξία SpaceRISE. Αυτή η εταιρική σχέση θα αναπτύξει, θα αναπτύξει και θα θέσει σε λειτουργία το νέο σύστημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την κυριαρχία της Ευρώπης και την ασφαλή συνδεσιμότητα.

IRIS²: ασφαλής και προηγμένη δορυφορική συνδεσιμότητα

Το IRIS² αποτελεί το τρίτο εμβληματικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο έχει σχεδιαστεί για την αντιμετώπιση πιεστικών μακροπρόθεσμων προκλήσεων όσον αφορά την ασφάλεια, την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα. Προσφέροντας προηγμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας σε κυβερνητικούς χρήστες και γεφυρώνοντας τα κενά συνδεσιμότητας σε ολόκληρη την Ένωση, το IRIS² στηρίζει τη στρατηγική αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή της Ευρώπης.

Το σύστημα IRIS² θα αξιοποιήσει τα μοναδικά πλεονεκτήματα τόσο των δορυφόρων Medium Earth Orbit (MEO) όσο και Low Earth Orbit (LEO). Αυτός ο αστερισμός αιχμής θα παρέχει:

  • Ασφαλείς υπηρεσίες συνδεσιμότητας για τα κράτη μέλη της ΕΕ και τις κυβερνητικές αρχές.
  • Ευρυζωνική σύνδεση υψηλής ταχύτητας για ιδιωτικές εταιρείες και ευρωπαίους πολίτες, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης σε ζώνες που στερούνται συνδεσιμότητας.

Κοινοπραξία SpaceRISE: Πανευρωπαϊκή συνεργασία

Η κοινοπραξία SpaceRISE, στην οποία έχει ανατεθεί η υλοποίηση αυτού του φιλόδοξου έργου, περιλαμβάνει τρεις κορυφαίους ευρωπαϊκούς φορείς εκμετάλλευσης δορυφορικών δικτύων — την SES SA, την Eutelsat ΑΕ και την Hispasat S.A. — που υποστηρίζονται από μια βασική ομάδα Ευρωπαίων υπεργολάβων από το οικοσύστημα satcom. Βασικοί εταίροι είναι οι Thales Alenia Space, OHB, Airbus Defence and Space, Telespazio, Deutsche Telekom, Orange, Hisdesat και Thales SIX.

Η συνεργασία αυτή δίνει έμφαση στη δέσμευση για ανταγωνιστικότητα και καινοτομία, διασφαλίζοντας ότι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά έχουν ευκαιρίες εντός της αλυσίδας εφοδιασμού.

Μια εταιρική σχέση δημόσιου-ιδιωτικού τομέα για ένα συνδεδεμένο μέλλον

Η δωδεκαετής σύμβαση παραχώρησης καθιερώνει μια ισχυρή σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που θα επιτρέψει τόσο τις κυβερνητικές όσο και τις εμπορικές υπηρεσίες συνδεσιμότητας έως το 2030. Βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Η Ευρωπαϊκή Ένωση λειτουργεί ως βασικός πελάτης για τις υπηρεσίες.
  • Χρηματοδότηση που προέρχεται από δημόσιες επενδύσεις από την ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ΕΟΔ), παράλληλα με ιδιωτικές επενδύσεις από την κοινοπραξία SpaceRISE.

Για να εξασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα, η Επιτροπή θα αναλάβει αρχικές δημοσιονομικές δεσμεύσεις στο πλαίσιο του τρέχοντος πολυετούς δημοσιονομικού πλαισίου. Η μελλοντική χρηματοδότηση μετά το 2027 θα εξαρτηθεί από την έγκριση διαδόχων προγραμμάτων από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο, παράλληλα με τη διαθεσιμότητα πιστώσεων.

Προώθηση των στόχων συνδεσιμότητας της Ευρώπης

Με το IRIS², η Ευρωπαϊκή Ένωση εδραιώνει τη θέση της ως παγκόσμιου ηγέτη στην ασφαλή δορυφορική συνδεσιμότητα, διασφαλίζοντας την ανθεκτικότητα έναντι των αναδυόμενων προκλήσεων. Το πρόγραμμα αυτό δεν καλύπτει μόνο τις σημερινές ανάγκες συνδεσιμότητας, αλλά θέτει επίσης τις βάσεις για τη στρατηγική αυτονομία της Ευρώπης σε έναν ψηφιοποιημένο κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

IRIS² | Ασφαλής συνδεσιμότητα — Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Κανονισμός (ΕΕ) 2023/588 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 15ης Μαρτίου 2023, για τη θέσπιση του προγράμματος ασφαλούς συνδεσιμότητας της Ένωσης για την περίοδο 2023-2027

 Το IRIS² δεν είναι απλώς ένα τεχνολογικό επίτευγμα — αποτελεί απόδειξη της φιλοδοξίας και της ενότητας της Ευρώπης. Αυτός ο αστερισμός αιχμής θα προστατεύσει τις υποδομές ζωτικής σημασίας, θα συνδέσει τις πιο απομακρυσμένες περιοχές μας και θα αυξήσει τη στρατηγική αυτονομία της Ευρώπης. Με τη συνεργασία μας με την κοινοπραξία SpaceRISE, επιδεικνύουμε τη δύναμη της συνεργασίας δημόσιου-ιδιωτικού τομέα για την προώθηση της καινοτομίας και την παροχή απτών οφελών σε όλους τους Ευρωπαίους. 

Χένα Βίρκουνεν, εκτελεστική αντιπρόεδρος αρμόδια για την τεχνολογική κυριαρχία, την ασφάλεια και τη δημοκρατία

 Σήμερα δεν ξεκινάμε μόνο ένα δορυφορικό πρόγραμμα. Εγκαινιάζουμε ένα όραμα — ένα όραμα για μια ισχυρότερη, πιο συνδεδεμένη και πιο ανθεκτική Ευρώπη. Το IRIS² καταδεικνύει την αποφασιστικότητα και τη δέσμευση της Ένωσης για την ενίσχυση της παγκόσμιας διαστημικής στάσης της Ευρώπης τόσο όσον αφορά την ασφάλεια όσο και την ανταγωνιστικότητα προς όφελος των κυβερνήσεων, των επιχειρήσεων και των πολιτών μας. 

Άντριους Κουμπίλιους, επίτροπος Άμυνας και Διαστήματος

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου

Ο Επίτροπος κ. Κώστας Καδής στη Λευκωσία: συναντάται με τον Υπουργό Εξωτερικών κ. Κωνσταντίνο Κόμπο· συναντάται με την Υπουργό Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος κ. Μαρία Παναγιώτου.

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου

Ο Επίτροπος κ. Κώστας Καδής στη Λεμεσό: συναντάται με εκπροσώπους αλιέων και επαγγελματιών του κλάδου της υδατοκαλλιέργειας.

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου

Ο Επίτροπος κ. Κώστας Καδής στη Λεμεσό: συμμετέχει στην εκδήλωση του ιδρύματος «Μικροί Ήρωες» με τίτλο «Κολυμπάμε με τους ΟΥΚ για τους δικούς μας Μικρούς Ήρωες».

The European Commission is committed to personal data protection.  Any personal data is processed in line with Regulation (EC) 2018/1725. All personal information processed by the Directorate-General for Communication / European Commission Representations is treated accordingly. If you do not work for a media organisation, you are welcome to contact the EU through Europe Direct in writing or by calling 00 800 6 7 8 9 10 11.

Athanasios ATHANASIOU

Press Officer / Political Reporter

European Commission

Representation in Cyprus

EU House, 30  Vyronos Avenue, 1096 Nicosia

Tel: +357 22 81 75 76 Mob: +357 99 363753

Twitter: @aathans

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *