Skip to content

Μια νέα εφαρμογή τηλεφώνου για τους Ευρωπαίους καταναλωτές που ταξιδεύουν στο εξωτερικό

Αγοράσατε κάτι στις διακοπές σας και έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα αμέσως μετά; Αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στην ενοικίαση αυτοκινήτου ή στη διαμονή σας σε ξενοδοχείο; Καθυστέρησε η πτήση στην επιστροφή σας; Σε περίπτωση που οι διακοπές σας δεν εξελιχτούν όπως τις έχετε προγραμματίσει θα πρέπει να γνωρίζετε πώς να ασκήσετε τα δικαιώματα σας.

ecc net travelΕιδικά για τις καλοκαιρινές διακοπές, το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ECC-Net) δημιούργησε μια μοναδική εφαρμογή τηλεφώνου: ECCNet: TravelApp. Η εφαρμογή αυτή αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο όταν ταξιδεύετε εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς επίσης και στη Νορβηγία και την Ισλανδία. Η εφαρμογή αυτή βοηθά τους καταναλωτές ώστε να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τις διακοπές τους στο εξωτερικό και να ασκήσουν τα δικαιώματά τους. Tο ECC-Net: Travel App παρέχει πληροφορίες στις 23 επίσημες γλώσσες της Ε.Ε. καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και τα Ισλανδικά.

Η εφαρμογή περιλαμβάνει διάφορα θέματα όπως: αγορές από εμπορικό κατάστημα, ενοικίαση αυτοκινήτου, διαμονή σε ξενοδοχείο, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, μεταφορά με αεροπλάνο, τρένο, λεωφορείο και πλοίο. Ακόμη παρέχει χρήσιμα τηλέφωνα και στοιχεία επικοινωνίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Η εφαρμογή είναι δωρεάν και μπορεί να λειτουργεί χωρίς σύνδεση (offline) προς αποφυγή χρεώσεων τελών περιαγωγής. Είναι διαθέσιμο για φορητές συσκευές με λειτουργικά συστήματα iOS, Android και Microsoft Windows και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:

Android: πατήστε εδώ ή πληκτρολογήστε “ECC-Net: Travel App” στο

iOS: πατήστε εδώ ή πληκτρολογήστε “ECC-Net: Travel App” στο iTunes Apple Store

Microsoft: πατήστε εδώ ή πληκτρολογήστε “ECC-Net: Travel App” στο

 Η εφαρμογή ECC-Net: Travel App παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 2 Ιουλίου 2014, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο στην παρουσία του Ευρωπαίου Επιτρόπου για την Πολιτική των Καταναλωτών κ. NevenMimica και του ευρωβουλευτή κ. AndreasSchwab. Ο επίτροπος  Mimica ανέφερε ότι: “Η επιτυχία της Ενιαίας Αγοράς εξαρτάται επίσης και από το αν οι πολίτες γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές. Χαιρετίζουμε αυτή την πρωτοβουλία η οποία συνεχίζει να αυξάνει την ευαισθητοποίηση των ευρωπαίων καταναλωτών και καθιστά ευκολότερη για τους καταναλωτές που ταξιδεύουν στην Ευρώπη την άσκηση των δικαιωμάτων τους”.

 Ο ευρωβουλευτής Andreas Schwab υπογράμμισε το όφελος για τους Ευρωπαίους καταναλωτές: “Σήμερα τα ταξίδια στην Ευρώπη είναι ένας συχνός προορισμός- και είναι πολύ σημαντικό που υπάρχει τώρα αυτό το χρήσιμο εργαλείο που επιτρέπει σε κάθε ευρωπαίο πολίτη να αντιμετωπίζει κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στην Ευρώπη.  Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που αυτή η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε 25 γλώσσες και  μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εκατομμύρια ευρωπαίους καταναλωτές. Η δημιουργία αυτής της εφαρμογής είναι ένα πραγματικό επίτευγμα για μια ισχυρή ευρωπαϊκή  συνείδηση μεταξύ των ευρωπαίων!”

Tο ECC-Net: Travel App αποτελεί ένα κοινό πρόγραμμα από τα 30 μέλη του Δικτύου των ΕΚΚ. Σε κάθε κράτος-μέλος της Ε.Ε. υπάρχει Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή καθώς επίσης και στη Νορβηγία και στην Ισλανδία τα οποία προσφέρουν δωρεάν βοήθεια και συμβουλές στους καταναλωτές. Τα ΕΚΚ συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι δημοσιογράφοι μπορούν να βρουν οπτικοακουστικό υλικό δωρεάν πατήστε εδώκαι ένα λεπτομερές δελτίο πατήστε εδώ.

(@ ECCS: Please link to your translated fact sheet and to the visuals in your language)

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε:

Αναστασία Στυλιανίδου/ Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου

Τηλ: +357  22 867 177/ astylianidou@mcit.gov.cy

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *